Gozd je nedvomno zdravo življenjsko okolje in v krajini opravlja številne življenjsko pomembne naloge. V vrtcu vse pogosteje izvajajmo vzgojno-izobraževalni proces v gozdu. Rezultati so opazni pri celostnem razvoju otrok, hkrati pa tudi vzgojiteljicam predstavljajo poučevanje v naravnem okolju, možnost razvoja novih pedagoških idej in metod ter poklicno in osebno rast. S takšnim načinom dela spodbujamo ustvarjalnost, radovednost in inovativnost v učnem procesu. Otroci znajo ustvarjalno uporabiti vse, kar naberejo v gozdu. Učilnica postane gozd, iz lokalnega naravnega okolja se spremeni v učne namene.
Primer: S tresenjem macesnovih in smrekovih vej v jesenskem času otroci preskušajo ali določenemu ilgastemu drevesu odpadejo iglice ali ne. Padajoče jesensko obarvane macesnove iglice, ki mu nežno padajo na obraz, mu bodo za vedno ostale v spominu. Otrok bo točno vedel, kje in kako je dobil to izkustveno priložnost za pridobitev novega znanja.
Marjeta Nastran