V skupini smo pripravili nekaj zahtevnejših poskusov, ob katerih so otroci spoznavali, kako deluje svet okoli nas. Dotaknili smo se najrazličnejših vej znanosti: od biologije in kemije, do astronomije, zgodovine in tehnologije. Opazovali smo kemijske reakcije, reševali probleme in uganke. Otroci črpajo znanje iz različnih enciklopedij in opazujejo rešitve, ki v njihovi okolici že obstajajo. Najraje se sami preskusijo in so aktivni ustvarjalci, snovalci in sestavljalci. Tako je bilo tudi, ko smo se preskusili v praktičnem projektu – izdelava robota.
Otroci so postali mladi inžinirji in se popolnoma predali projektu od ideje do izvedbe robota.
Veliko ustvarjalnosti so pokazali že pri risanju skice robota. Potrebno se je bilo dogovarjati ter usklajevati in nastal je robot.
Otroške ideje pa nimajo meja in neverjetno, kaj vse so si otroci spomnili, da robot zmore. Vsak gumb na njegovem telesu predstavlja posebno nalogo in tu so še kombinacije števil.
»Robotko nam je bral pravljice, z nami telovadil, pomagal pri pogrinjkih, strigel, risal, ločeval odpadke, čistil, svetil, nas grel, učil, objel, tolažil, nasmejal, …«
Marjeta Nastran